İzmir Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi

İzmir İl Sağlık Müdürlüğü
İzmir Gaziemir Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Sıkça Sorulan Sorular

Güncelleme Tarihi: 29/04/2018

Soru    : Yanlışlıkla almış olduğum sıra işlemini nasıl iptal edebilirm?
Cevap : Sıra işlemin iptali, aynı gün içinde hastanemiz hasta kabul biriminden yaptırabilirsiniz...

Soru    : Telefonla randevu nasıl sıra alabilirim ?
Cevap :

Randevu nasıl alınır?

Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır.
182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana (canlı operatör) randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
Hangi doktordan randevu talep ediyorsa asistana bildirir.
Seçimini yaparak randevusunu alır.
Randevu nasıl iptal edilir?

Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından 182 numaralı Sağlık Bakanlığı MHRS Çağrı Merkezi aranır. Bu arama randevu zamanından önce yapılmalıdır.
182 numaralı telefonu arayan vatandaş tarafından çağrıyı karşılayan asistana randevu talebinde bulunulan vatandaşın T.C. Kimlik Numarası verilir. Asistan vatandaş bilgilerini doğrular.
Vatandaş iptalini istediği randevusunun, tarih ve zamanını asistana iletir. Asistan tarafından ilgili randevu iptal edilir.
NOT:HASTALARIMIZ KENDİSİNE VERİLENEN RANDEVU ZAMANINDAN 30 DAKİKA ÖNCE HASTA KABUL " MHRS" BİRİMİNE KAYIT ONAYLATMALIDIRLAR.

Soru    :  Muayane olmadan tetkik yaptırabilir miyim ?
Cevap :Hastanemizde poliklinik kaydı ve ilgili doktor istemi olmadan tetkik yapılmamaktadır.

Soru    : Diyetisyene nasıl randevu alabilirim ?
Cevap :Hastanemiz Dahiliye polikliniğine muayene olup diyetisyen için gerekli tetkikler (tahliller) yapıldıktan ve sonuçları alından sonra diyet polikliğine sıra alınabilir. Diyet polikliğini günlük sıra esasına göre çalışmaktadır. Randevu verilmemektedir. ( Son üç aya ait tetkikler var ise bunlarlada diyet polikliğine direkt başvuralabilir. ).